Προγραμματισμός με βάση τα αντικείμενα
-  Κάθε αντικείμενο απαρτίζεται από τις τιμές του και τις μεθόδους του.
 -  Τα αντικείμενα παράγονται από τάξεις (εργοστάσια παραγωγής αντικειμένων)
 -  Οι τάξεις δομούνται ιεραρχικά και κληρονομούν τα χαρακτηριστικά των
προπατόρων τους.
 
class σχήμα {
	int χρώμα;
	void χρωμάτισε(int χρώμα) {
		this.χρώμα = χρώμα;
		ζωγράφισε();
	}
};
class τετράγωνο extends σχήμα {
	int x1, y1, x2, y2;
	void ζωγράφισε(void) {
		line(x1, y1, x1, y2, χρώμα);
		line(x1, y1, x2, y1, χρώμα);
		line(x2, y2, x1, y2, χρώμα);
		line(x2, y2, x2, y1, χρώμα);
	}
	int εμβαδό(void) {
		return (abs(x2 - x1) * abs(y2 - y1));
	}
}
class κύκλος extends σχήμα {
	int x, y, ακτίνα;
	void ζωγράφισε(void) {
		circle(x, y, ακτίνα, χρώμα);
	}
	int εμβαδό(void) {
		return (2 * π * ακτίνα * ακτίνα);
	}
}