Γλώσσες προγραμματισμού
-  Επιβάλλουν την έκφραση ενός αλγορίθμου με τυπική μορφή.
 -  Χρησιμοποιούνται άμεσα ή έμμεσα από τον υπολογιστή.
 -  Διαφορετικές γλώσσες διαθέτουν διαφορετικά επίπεδα και μέσα έκφρασης.
 
Γλώσσα μηχανής
89 D9 
B8 01 00 
83 F9 00 
74 05 
F7 E1 
49 
EB F6
Συμβολική γλώσσα
; Παραγοντικό του BX στο AX
	MOV  CX, BX
        MOV  AX, 1
LOOP:	CMP  CX, 0
	JZ   DONE
	MUL  CX
        DEC  CX
        JMP  LOOP
DONE:
C
/* Παραγοντικό */
int
factorial(int n)
{
	int result;
	int count;
	count = n;
	result = 1;
	while (count > 0) {
		result = result * count;
		count = count - 1;
	}
	return (result);
}
int
factorial(int n)
{
	int result = 1;
	for (; n; n--)
		result *= n;
	return (result);
}
Prolog
factorial(0, 1).
factorial(N, N_Factorial) :-
	N > 0,
	M is N - 1,
	factorial(M, M_Factorial),
	N_Factorial is M_Factorial * N.
Lisp
(define (factorial n)
  (if (= n 1)
    1
    (* n (factorial (- n 1)))))
Visual Basic
' Παραγοντικό του Ν
FUNCTION Factorial(N AS INTEGER) AS INTEGER
	DIM Count AS INTEGER
	DIM Result AS INTEGER
	Count = N
	Result = 1
	WHILE Count > 0
		Result = Result * Count
		Count = Count - 1
	WEND
END FUNCTION
Pascal
(* Παραγοντικό του Ν *)
function factorial(N : Integer) : Integer;
var
  Count, Result : Integer;
begin
     Count := N;
     Result := 1;
     While Count > 0 Do
     begin
           Result := Result * Count;
           Count := Count - 1
     end;
     Factorial := Result
end (* Factorial *);
Java
public int παραγοντικό(int ν) {
	int αποτέλεσμα;
	int μετρητής;
	μετρητής = ν;
	αποτέλεσμα = 1;
	while (μετρητής > 0) {
		αποτέλεσμα = αποτέλεσμα * μετρητής;
		μετρητής = μετρητής - 1;
	}
	return (αποτέλεσμα);
}